به او بگویید دوستش دارم ..........

ミ★ミƉὋƝὛᾋὛἝ ҬᾋƝἬᾋἿἿミ★ミ

تنــــــــــــــــهایی همین است.... تکرار نامنظم من بی تــــــــو....

به او بگویید دوستش دارم ..........

 به او بگویید دوستشـــــــــ دارم با صدایی آهستهـــ

آهسته تر از صدایـــــــــــــــ بال پروانه هــــــــــــــــا

به او بگویید دوستشـــــــــــ دارم با صداییــــــــــ بلند

بلند تر از صدای پرواز کبوتران عاشقـــــــــــ

به او بگویید دوستش دارمــــــــــــ با هیچ صدایی

چون فریاد دوستتــــــــــ دارمـــــــــ

نیاز به صدایــــــــــــــــ بلند یا کوتاه ندارد

فریاد دوستت دارمـــــــــــــ را

می توان با تپش یک قلب به تمام جهانیان رساند

پس بگــــــــــذار بدون هیچ شرمی بگویمــــــــــــ

دوستتــــــــــــــــــــــــــ دارمـــــ



نظرات شما عزیزان:

عشقت
ساعت1:50---26 آبان 1391
منم با تمام وجودم دوست دادم عشقمپاسخ:عاشقتمممممم عزیز دلمممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, ساعت 1:16 توسط .♥.مجنون.♥. |